Proiect POC 2.3.3/2/148345 –EduUPT
- Metodologie privind atribuirea echipamentelor IT (laptopuri)
- Anexa 1. Anunț demarare procedură de selecție
- Anexa 1.1. Calendarul Selecției dosarelor pentru alocarea laptopurilor
- Anexa 1.2. Cerere de selectie
- Anexa 1.3. Declarație privind evitarea dublei finanțări
- Anexa 1.4. Formular de înregistrare individuală a participanților la operațiunile finanțate prin POC 2014-2020
- Anexa 1.5. Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal
- Anexa 2. Proces verbal evaluare dosare de candidatură pentru atribuirea echipamentelor IT (laptopuri) la nivelul facultatii
- Anexa 3. Proces verbal evaluare dosare de candidatură pentru atribuirea echipamentelor IT (laptopuri) la nivelul UPT
- Anexa 4. Contract de Comodat
- Anexa 4.A. Proces verbal de predare-primire UPT-student
- Anexa 4.B. Proces verbal de predare-primire student-UPT
- Anexa 4.C. Cerere de menținere folosință Laptop
Link site UPT: http://www.upt.ro/Informatii_proiect-poc-233-2-148345-eduupt_1892_ro.html
Selecția dosarelor de candidatură pentru atribuirea echipamentelor IT (laptopuri) pentru persoanele din grupul ţintă al proiectului POC 2.3.3/2/148345 „Facilitarea accesului studenților UPT la educația digitală –EduUPT” la nivelul facultății de Arhitectură și Urbanism va avea loc în data de 28.01.2022.
Proces verbal – Anexa_3_PV